2017. augusztus 18. péntek Ilona
Menü

A kitörés három típusa a tökéletes popsiért

Akinek túl nagy, kisebbet szeretne. Akinek kicsi, a nagyra gyúr. Ha túl izmos az a baj, ha meg még nem, akkor azért nem jó. Egyszóval a popsi az a testrész, amire mindig ráfér a fejlesztés. Ha pedig tökéketesre (vagy annak közelébe) akarod formálni, a kitörés lesz a kedvenc gyakorlatod.

Megoszlanak a vélemények: egyesek szeretik a kitörés-gyakorlatokat, mások viszont kifejezetten utálják őket. Az viszont biztos, hogy rövid távon izomlázat, hosszú távon formás popsit eredményezhet. Vörös Nikoletta, a Cutler Fehérvár edzője mutatja be a kitörés három olyan típusát, ami alaposan megdolgoztatja a farizmokat.

 

Szólj hozzá!

Most olvassák

Galéria

Ez van

A hét embere

  • img
    Katonazenészekkel telt meg a Belváros
  • img
    Egy muszlim férfi bérelte a furgont, amellyel a gázolást elkövették
  • img
    Legkevesebb 13 áldozata van a barcelonai gázolásnak
  • img
    Tengerbe fulladt egy magyar nő Bulgáriában
  • img
    Donald Trump elítélte a konföderációs szobrok eltávolítását
  • img
    Barcelonai gázolás - Gyalogosok közé hajtott egy kisteherautó Barcelonában, halottak és sérültek
  • img
    Túszokat ejtett egy étteremben a kisteherautó sofőrje
  • img
    Barcelonai gázolás - Többen meghaltak, a rendőrség terrortettnek minősítette az esetet

Eseménynaptár

  • img
    A metró- és vasútállomások lezárását kérte a katalán mentőszolgálat
  • img
    Idén is Szolnokon készül a Kárpát-medence kenyere
  • img
    Négyezer éves tőrt találtak a szlovákiai Galgócon
  • img
    Gyalogosok közé hajtott egy kisteherautó Barcelonában