2017. november 23. csütörtök Kelemen
Menü

Megérkezett az év legjobban várt karácsonyi reklámja

Megérkezett az év legjobban várt karácsonyi reklámja
(Fotó: Youtube/John Lewis)

Idén egy ágy alatt lakó cuki kis szörny lett a John Lewis karácsonyi reklámjának főszereplője. A Youtube-on két nap alatt már több mint hárommillió alkalommal nézték meg a brit áruház 2017-es ünnepi filmjét.

A John Lewis hagyományos évvégi reklámja már legalább annyira a karácsony része lett, mint mondjuk a pulyka, a fagyöngy vagy éppen a bejgli és a halászlé. A brit áruház karácsonyi reklámjai hosszú évek óta egy-egy rövid, szellemes és jó sztorit fogalmaznak meg röviden, és még véletlenül sem arról szólnak, hogy mindenki mostazonnal rohanjon az áruházba és költse el, amije csak van. A reklám azonban működik, és feltehetően minden ráköltött fityinget vissza is hoz, hiszen nyilván csak a mi szép szemeinkért nem szórnának el rá évről évre jelentősebb mennyiségű készpénzt.

Mert azért az bőven látszik, hogy ezek a reklámok irgalmatlanul drágák lehetnek, ahogy az idei is. A november 9-én a Youtube-ra feltöltött új film főszereplője Moz, a szörny, aki egy kisfiú ágya alatt lakik. A sztori szerint gyorsan egymásra is találnak, de persze van egy aprócska gubanc: a szörny éjszaka éli az életét. A többit itt lehet megnézni:

Az elmúlt évek John Lewis reklámjaihoz képest ez most egy kicsit talán gyengébb lett, de az is lehet, hogy a szintén pár napja megjelent Marks & Spencer szezonális reklám és benne a mozikból már jól ismert maci, Paddington túl magasra tette idén a lécet. Erről van szó:

Ha pedig még mindig nem volt elég, itt találod egy tavalyi írásunkat arról, hogy szerintünk melyik volt eddig (addig) a világ 10 legjobban sikerült karácsonyi reklámja

Kapcsolódó cikkek

Szólj hozzá!

Most olvassák

Galéria

Ez van

A hét embere

Ez is van

Eseménynaptár