Clear sky23 °C
2019. április 25. csütörtök Márk
Menü

Alapok a futópados és a kerékpáros bemelegítéshez

Az edzés mindig bemelegítéssel induljon, különben könnyen sérüléssel végződhet. Ezt az ökölszabályt már tisztázta egy korábbi videónkban Tombor Árpád. A rehabilitációs szakedző most azt is elmondta, hogy futópadon és szobabiciklin egyaránt ráhangolódhatunk az edzésre - csak az nem mindegy, hogyan.

Legalább 15-20 percet szánjunk bemelegítésre minden edzés előtt. Elsősorban gimnasztika és átmozgatás szerepeljen a gyakorlatok között, de megfelelő állapotban akár a futópadot vagy az ülőkerékpárt is választhatjuk. Tombor Árpád szerint nem mindegy, hogy ki és melyik gépet választja, ha már mindenképpen ragaszkodunk a gépes átmozgatáshoz. A Cutler Fehérvár rehabilitációs- és személyi edzője azt is elárulta, kiknek ajánlott és kiknek nem ez a mozgásforma.

Kapcsolódó cikkek

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Most olvassák

Galéria

Ez van

  • Európai ügyek, együttműködés, digitalizáció - Kínában tárgyal Orbán Viktor
    Európai ügyek, együttműködés, digitalizáció - Kínában tárgyal Orbán Viktor
  • Bevált - jól vizsgázott a hajléktalanokat segítő program Fehérváron
    Bevált - jól vizsgázott a hajléktalanokat segítő program Fehérváron
  • Orbán: Nekünk, magyaroknak egy nyitott világgazdaság kell
    Orbán: Nekünk, magyaroknak egy nyitott világgazdaság kell
  • Indul a szezon - több vonat jár Fehérvár és a Velencei-tó felé
    Indul a szezon - több vonat jár Fehérvár és a Velencei-tó felé

A hét embere

Eseménynaptár