Partly cloudy26 °C
2019. június 18. kedd Levente
Menü

Alapok a futópados és a kerékpáros bemelegítéshez

Az edzés mindig bemelegítéssel induljon, különben könnyen sérüléssel végződhet. Ezt az ökölszabályt már tisztázta egy korábbi videónkban Tombor Árpád. A rehabilitációs szakedző most azt is elmondta, hogy futópadon és szobabiciklin egyaránt ráhangolódhatunk az edzésre - csak az nem mindegy, hogyan.

Legalább 15-20 percet szánjunk bemelegítésre minden edzés előtt. Elsősorban gimnasztika és átmozgatás szerepeljen a gyakorlatok között, de megfelelő állapotban akár a futópadot vagy az ülőkerékpárt is választhatjuk. Tombor Árpád szerint nem mindegy, hogy ki és melyik gépet választja, ha már mindenképpen ragaszkodunk a gépes átmozgatáshoz. A Cutler Fehérvár rehabilitációs- és személyi edzője azt is elárulta, kiknek ajánlott és kiknek nem ez a mozgásforma.

Kapcsolódó cikkek

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Most olvassák

Galéria

Ez van

A hét embere

Eseménynaptár

  • Állomásgondnokok vigyáznak a vasúti megállókra
    Állomásgondnokok vigyáznak a vasúti megállókra
  • Népi Építészeti Program - hétfőtől lehet pályázni
    Népi Építészeti Program - hétfőtől lehet pályázni
  • Támogatja a diákmunkát a Pénzügyminisztérium
    Támogatja a diákmunkát a Pénzügyminisztérium
  • Segítik a pályakezdő tanárokat
    Segítik a pályakezdő tanárokat