Rain15 °C
2020. október 29. csütörtök Nárcisz
Menü

Fehérvári cég is csatlakozott a Vedd a hazait! mozgalomhoz

A "Vedd a hazait!, Védd a hazait!" mozgalmat a Magyar Termék Nonprofit Kft. indította el március végén, amelyhez már több mint 50 cég csatlakozott. Többek között a fehérvári Cerbona is.

A #veddahazait kampány célja, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, hogy hazai termék vásárlásával nemcsak a hazai termelőket és a magyar gazdaságot segítik, hanem ahhoz is nagyban hozzájárulnak, hogy számos munkahely megmaradjon itthon.

Benedek Eszter, a szervezet ügyvezetője elmondta, hogy a mozgalomhoz nem csak a Magyar Termék védjeggyel rendelkezők - jelenleg több mint 160 cég csaknem 4000 termékén található meg ez a védjegy - hanem minden olyan gyártó és kereskedő is csatlakozhat, amely hazai terméket állít elő vagy forgalmaz.

Majd hozzátette, a koronavírus-járvány okozta gazdasági nehézségek hosszabb távon is megmaradnak, ebben a helyzetben a fogyasztók szolidaritásból is szívesebben fordulnak a magyar termékek felé, ezáltal pedig támogatják a Magyarországon működő vállalatokat, hozzájárulnak a munkahelyek megőrzéséhez, ráadásul tudatos döntésüknek köszönhetően megbízható hazai élelmiszerek, termékek kerülnek az asztalukra.

A csatlakozás egyik módja, ha a támogató magánszemélyek, szervezetek és cégek a Facebook-oldaluk profilképén beállítják a #veddahazait képkeretet, vagy megosztják a kezdeményezésről szóló posztot. Ehhez az amagyartermek.hu  oldalon kaphatnak segítséget.

A mozgalomgoz csatlakozott a fehérvári Cerbona is, akik Facebook-oldalukon és weboldalukon is felhívják a figyelmet a hazai termékek vásárlásának fontosságára.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a Székesfehérváron alapított cég, a mai napig a város egyik meghatározó élelmiszeripari cége, a környék egyik fontos munkáltatója, és hogy mi is részesei lehetünk a hazai márkák összefogásának!” - írták közleményükben.

A mozgalom Budapesten májusban egy plakátkampánnyal is kibővül. a főváros forgalmasabb megállóiban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak arra, hogy "Vedd a hazait! Védd a hazait!". Az egyes márkák üzenetei a szájmaszkot formázó borítás alatt olvashatóak, ezeket azonban csak a kampány későbbi részében fedik fel.

Kapcsolódó cikkek

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Most olvassák


Ez van

A hét sztorija

  • HÍRADÓ 17 órakor 2020. október 29.
    HÍRADÓ 17 órakor 2020. október 29.
  • Halottak napja - Volánbusz: változik a járatok közlekedési rendje
    Halottak napja - Volánbusz: változik a járatok közlekedési rendje
  • Átadták a Jövő Játszóterét Gárdonyban
    Átadták a Jövő Játszóterét Gárdonyban
  • Megkezdődött a kisgyerekek influenza elleni oltásának kiszállítása
    Megkezdődött a kisgyerekek influenza elleni oltásának kiszállítása
  • Érted a fák beszédét? - játékos foglalkoztató a Gyermekkönyvtárban
    Érted a fák beszédét? - játékos foglalkoztató a Gyermekkönyvtárban
  • Ingyenes lesz a tömegközlekedés a hétvégén Székesfehérváron
    Ingyenes lesz a tömegközlekedés a hétvégén Székesfehérváron
  • NNK: újabb kétszáz mintavételi egységet vetnek be
    NNK: újabb kétszáz mintavételi egységet vetnek be
  • E. coli baktériummal szennyeződött a Lidl egyik brie sajtja
    E. coli baktériummal szennyeződött a Lidl egyik brie sajtja

Eseménynaptár

  • Orbán Viktor együttérzését fejezte ki a nizzai terrortámadás miatt
    Orbán Viktor együttérzését fejezte ki a nizzai terrortámadás miatt
  • A legmagasabb szintű terrorkészültség van Franciaországban
    A legmagasabb szintű terrorkészültség van Franciaországban
  • Varga Mihály: új regionális fejlesztési pályázat jelent meg vállalkozások számára
    Varga Mihály: új regionális fejlesztési pályázat jelent meg vállalkozások számára
  • Online látogatható a Hétvezér Galéria
    Online látogatható a Hétvezér Galéria