Light rain19 °C
2021. április 12. hétfő Gyula
Menü
Házhozszállítás

Fehérvári cég is csatlakozott a Vedd a hazait! mozgalomhoz

A "Vedd a hazait!, Védd a hazait!" mozgalmat a Magyar Termék Nonprofit Kft. indította el március végén, amelyhez már több mint 50 cég csatlakozott. Többek között a fehérvári Cerbona is.

A #veddahazait kampány célja, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, hogy hazai termék vásárlásával nemcsak a hazai termelőket és a magyar gazdaságot segítik, hanem ahhoz is nagyban hozzájárulnak, hogy számos munkahely megmaradjon itthon.

Benedek Eszter, a szervezet ügyvezetője elmondta, hogy a mozgalomhoz nem csak a Magyar Termék védjeggyel rendelkezők - jelenleg több mint 160 cég csaknem 4000 termékén található meg ez a védjegy - hanem minden olyan gyártó és kereskedő is csatlakozhat, amely hazai terméket állít elő vagy forgalmaz.

Majd hozzátette, a koronavírus-járvány okozta gazdasági nehézségek hosszabb távon is megmaradnak, ebben a helyzetben a fogyasztók szolidaritásból is szívesebben fordulnak a magyar termékek felé, ezáltal pedig támogatják a Magyarországon működő vállalatokat, hozzájárulnak a munkahelyek megőrzéséhez, ráadásul tudatos döntésüknek köszönhetően megbízható hazai élelmiszerek, termékek kerülnek az asztalukra.

A csatlakozás egyik módja, ha a támogató magánszemélyek, szervezetek és cégek a Facebook-oldaluk profilképén beállítják a #veddahazait képkeretet, vagy megosztják a kezdeményezésről szóló posztot. Ehhez az amagyartermek.hu  oldalon kaphatnak segítséget.

A mozgalomgoz csatlakozott a fehérvári Cerbona is, akik Facebook-oldalukon és weboldalukon is felhívják a figyelmet a hazai termékek vásárlásának fontosságára.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a Székesfehérváron alapított cég, a mai napig a város egyik meghatározó élelmiszeripari cége, a környék egyik fontos munkáltatója, és hogy mi is részesei lehetünk a hazai márkák összefogásának!” - írták közleményükben.

A mozgalom Budapesten májusban egy plakátkampánnyal is kibővül. a főváros forgalmasabb megállóiban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak arra, hogy "Vedd a hazait! Védd a hazait!". Az egyes márkák üzenetei a szájmaszkot formázó borítás alatt olvashatóak, ezeket azonban csak a kampány későbbi részében fedik fel.

Kapcsolódó cikkek

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Házhozszállítás

Most olvassák


Ez van

A hét sztorija

Eseménynaptár

  • Egyre többen jelentkeznek a Corvinus  Egyetem Székesfehérvári Campusára
    Egyre többen jelentkeznek a Corvinus Egyetem Székesfehérvári Campusára
  • Idén is megtartják a Csíki Versünnepet
    Idén is megtartják a Csíki Versünnepet
  • Általános iskolásoknak hirdetett pályázatot a VOKE Vörösmarty Mihály Művelődési Ház és Könyvtár
    Általános iskolásoknak hirdetett pályázatot a VOKE Vörösmarty Mihály Művelődési Ház és Könyvtár
  • Elkezdődötek az általános iskolai beiratkozások
    Elkezdődötek az általános iskolai beiratkozások
  • De La Soul, Roxette, Bee Gees, Republic  – ezt hallgatta a világ 30 esztendeje
    De La Soul, Roxette, Bee Gees, Republic – ezt hallgatta a világ 30 esztendeje
  • Koronavírus - egyre többen regisztrálnak az oltásra
    Koronavírus - egyre többen regisztrálnak az oltásra
  • Koronavírus - 291-en haltak meg, 5077 új fertőzött egy nap alatt
    Koronavírus - 291-en haltak meg, 5077 új fertőzött egy nap alatt
  • Pályakarbantartási munkálatok indulnak kedden - Fehérvárt is érintik
    Pályakarbantartási munkálatok indulnak kedden - Fehérvárt is érintik
  • Tavaszi nagytakarítás - a Vadex is csatlakozott
    Tavaszi nagytakarítás - a Vadex is csatlakozott
  • A héten lesznek az általános iskolai beiratkozások
    A héten lesznek az általános iskolai beiratkozások
  • Koronavírus - Szlovénia enyhít a korlátozásokon
    Koronavírus - Szlovénia enyhít a korlátozásokon
  • Agrárcenzus - 234 ezer gazdaságot írtak össze tavaly
    Agrárcenzus - 234 ezer gazdaságot írtak össze tavaly
  • Oltások - hétről hétre többen kérik
    Oltások - hétről hétre többen kérik