Cloudy5 °C
2020. december 4. péntek Barbara, Borbála
Menü
Házhozszállítás

Több helyen változik az ügyintézés menete Székesfehérváron a járvány miatt

Szünetel a személyes ügyintézés a Fejérvíznél, előzetesen be kell jelentkezni az E.ON-hoz, a kormányablakokba és okmányirodákba. A szolgáltatótk többsége azt kéri, hogy aki teheti, próbálja online vagy telefonon intézni ügyeit.

Polgármesteri Hivatal

A Polgármesteri Hivatal ügyfélterében kötelező a maszkhasználat az ügyintézés teljes időtartama alatt. Egyszerre legfeljebb 5 fő tartózkodhat a szociális védőtávolság betartása mellett. Belépéskor kötelező a kézfertőtlenítő használata, és egyszerre legfeljebb 5 fő tartózkodhat az ügyfélszolgálati irodában a védőtávolság betartása mellett. Az ügyfeleket hétfőnként és szerdánként (8:00-12:00 és 13:00-16:00), valamint péntekenként (8:00-12:00) fogadják. Eletronikus ügyintézésre az e-Papíron keresztül van lehetőség.

Kormányablak és okmányiroda

A járvány terjedésének, valamint a személyes kontaktusok számának csökkentése érdekében szerdától csak előzetes időpontfoglalással lehet ügyeket intézni a kormányablakokban és okmányirodákban. A kormányzati intézkedésekkel összhangban most meghozott óvintézkedésekkel a megbetegedés kockázata és a járvány további terjedése mérsékelhető.

Depónia 

A székesfehérvári ügyfélszolgálat működésében egyelőre nincs változás. A nagykovácsi és a budakeszi ügyfélszolgálatok működése átmenetileg szünetel. A hónap elején írt közleményük alapján a székhelyen, telephelyeken, hulladékudvarokban és az ügyfélszolgálati irodákban a szájat és az orrot eltakaró maszk használata kötelező. 

Fejérvíz

A Fejérvíz Zrt. a felhasználók és munkatársaink egészségének védelmében mától határozatlan időre felfüggeszti a személyes ügyfélfogadást. Azt kérik, hogy az ügyfelek vegyék igénybe online ügyfélszolgálatukat vagy hívják telefonos ügyfélszolgálataikat. Hozzáteszik: a legtöbb ügytípust ezeken keresztül is el lehet intézni.

Széphő

Széphő tájékoztatja az ügyfeleket, hogy a koronavírus járvány elleni védekezés érdekében - a kormány által elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel - a személyes ügyfélszolgálat működését 2020. november 23-tól határozatlan ideig szünetelteti. Kérik az ügyfeleket, ügyintézéshez vegyék igénybe a telefonos és internetes ügyfélszolgálatot!

E.ON

Szeptember 21-től személyes ügyintézésre csak előzetes időpontfoglalással van lehetőség. A gyors ügyintézés érdekében azt kérik az ügyfelektől, hogy pontosan és egyedül érkezzenek, egy időponttal csak egy ügy intézésre van lehetőség, az időpontfoglalás 20 percre szól, az ügyintézés során végig kötelező a maszkviselés és külön felhívják a figyelmet a 1,5 méteres védőtávolság betartására. 

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Házhozszállítás

Most olvassák


Ez van

A hét sztorija

Eseménynaptár