Sajátos módon kapta vissza egy székesfehérvári vásárló az online rendelt termékek különbözetét
Sajátos módon kapta vissza egy székesfehérvári vásárló az online rendelt termékek különbözetét

Nem mindennapi módját választotta egy webáruház, hogy az egyik vásárlójának eljuttassa a már előre kifizetett összeg különbözetét. Lapunk olvasója a közelmúltban rendelt két doboz hintőport a szóban forgó üzlettől, akik azonban csak egy másik, újabb terméket tudtak küldeni neki a kiszemelt helyett.
Jobb ötlet híján a teljesítést igazoló számlához rögzítették egy darab celluxszal a visszajáró kétszáz forintot, amihez néhány soros, kézzel írott magyarázatot is fűztek:
Sajnos a régi termék már nem elérhető, így az új hintőporból küldtünk 2 db-ot. Mivel barionnal kitetszett fizetni a különbözetet így tudjuk vissza küldeni önnek. Megértését köszönjük.
A digitális világra minden tekintetben fittyet hányó levelet itt lehet közelebbről szemügyre venni:

Vagy még közelebbről itt:
