Hasznos tippek, hogy több feliratkozód legyen
Hasznos tippek, hogy több feliratkozód legyen

Egy honlap marketingeszközként is használható. A látogatókat rá lehet venni arra néhány egyszerű megoldással, hogy hűséges követőkké, majd feliratkozókká váljanak, végül pedig ügyfél legyen belőlük.
Mi kell egy jó weboldalhoz?
Ahhoz, hogy biztos lábakon álljon egy honlap, célszerű előfizetni egy webtárhelyre a Sybellnél. Különféle csomagok közül lehet választani, így mindenki megtalálhatja az igényeinek megfelelőt, figyelembe véve az oldal várható látogatottságát és a szükséges tárhely méretét.
Érdemes figyelmet fordítani a közösségi oldalakra is
A közösségi médiában is érdemes jelen lennie minden vállalkozásnak. Célszerű összekötni egy weboldalt a social média felületekkel. Tedd lehetővé a látogatóidnak, hogy egyetlen gomb megnyomásával megoszthassák azokat a tartalmakat, amelyeket nálad olvastak!
Az is előnyös, ha egy-egy kattintás segítségével villámgyorsan feliratkozhatnak a YouTube csatornádra, vagy bekövethetik a vállalkozásod Facebook- és Instagram-oldalát. A legjobb, ha ezt anélkül is megtehetik, hogy el kelljen hagyniuk a weboldalt. Erre a célra remek social panelek érhetők el.
Ha WordPress alapokon nyugszik a honlapod, akkor számos díjmentesen használható kiegészítőt választhatsz, amik segítségével szinte gyerekjáték létrehozni ezeket az összeköttetéseket.
Így lehet hatékonyan bővíteni a hírlevelünk feliratkozótáborát
Hírlevél segítségével még manapság is lehet ügyfeleket szerezni, méghozzá elég hatékonyan. Egy jól megírt marketing célú e-mail ugyanis nem kell, hogy feltétlenül a kéretlen üzenetek között landoljon. Valódi értéket adhat a célközönség számára egy jól megkomponált hírlevél, ha olyan információkat tartalmaz, amelyekről úgy érzik az ügyfeleink és leendő vásárlóink, hogy jobb nem lemaradni róluk.
A feliratkozóbázis növelésére kiváló lehetőséget kínál egy weboldal, ahol a tartalmak között vagy azok végén is elhelyezhetsz egy-egy CTA-t, amivel ösztökélheted az olvasókat a hírlevélre történő feliratkozásra. Ez azért jó módszer, mert ha valaki elolvas egy hasznos cikket, akkor általában nagyobb eséllyel adja meg az e-mail-címét.
Használhatsz felugró ablakokat is, amelyekkel ugyancsak felhívhatod a felhasználók figyelmét a feliratkozás lehetőségére. Legyél azonban mértékletes és ne vidd túlzásba a pop-up ablakok használatát, mivel ezek egy ponton már idegesítővé válhatnak és ellenkező hatást fejthetnek ki, mint amit el szeretnél érni.
Kínálj valamit a feliratkozásért cserébe!
A feliratkozókat motiválhatod egy különleges ajánlattal vagy valamilyen ajándékkal. Ez lehet egy rendkívül hasznos ingyenes cikk, egy e-book vagy egy kedvezmény az általad nyújtott egyik termék vagy szolgáltatás árából.