Március 31-én és április 1-jén leáll a UPC szolgáltatása FehérváronMárcius 31-én és április 1-jén leáll a UPC szolgáltatása Fehérváron
A UPC Magyarország Kft. előre ütemezett, éves karbantartásba kezd országosan március és április hónapban, amely több ezer háztartásban – egy időre – internet-, tv-, illetve telefonszolgáltatás kimaradást jelent majd. A karbantartás a székesfehérvári felhasználókat március 31-én, kedden és április 1-én, szerdán érinti majd.
A napokban a UPC Magyarország Kft. előre beütemezett karbantartási munkába kezd, amely az elkövetkező egy hónapban országszerte számos város több ezer háztartásban egy időre az internet-, tv-, illetve telefonszolgáltatás leállását eredményezi majd.
A munkálatok április 23-ig tartanak, a karbantartás időtartama 4-12 órás is lehet.
A koronavírus-járvány miatt többeket is érzékenyen érinthet az internet kimaradása, mivel tömegek dolgoznak jelenleg otthonról, éppen ezért a vállalat azt közölte, hogy az előzetes munkatervét folyamatosan felülvizsgálja, az aktuális helyzetet figyelembe véve.
A szolgáltatás minőségének javítása és a kapacitás bővítése céljából végzett karbantartás a székesfehérvári háztartásokat március 31-én, KEDDEN 8 és 12 óra között, majd április 1-jén, SZERDÁN 8 és 16 óra között érinti majd - a szolgáltató tájékoztatása szerint.
A szolgáltatás kimaradásáról készített részletes táblázat elérhető a UPC Magyarország Kft. honlapján.
FRISSÍTÉS!
Cikkünk megjelenését követően a UPC Magyarország a következő közleményt juttatta el szerkesztőségünkbe:
A UPC Magyarország minden nem-létfontosságú karbantartási munkát elhalaszt!
"A felhasználók által az elmúlt napokban tapasztalt szolgáltatáskimaradás az áramszolgáltatók karbantartásai munkái miatt történhettek.
A UPC honlapján található tájékoztatót a tájékoztatási kötelezettségének megfelelően tüntette fel a szolgáltató, ezek több mint 90 százaléka az áramszolgáltatók munkáihoz köthető, ami befolyásolhatja a UPC Magyarország szolgáltatásait is.
A fennmaradó esetben – a mostani helyzetre való tekintettel – a UPC Magyarország szakemberei csak a legszükségesebb karbantartási munkákat végzik el annak érdekében, hogy az ügyfelek számára zavartalanul működjenek a szolgáltatások.
A UPC Magyarország által végzett saját karbantartási munkálatok általában minőségjavítás vagy kapacitásbővítés céljával valósulnak meg, amikor csak lehetséges az éjszakai órákban.
Ezek a legtöbb esetben nem jelentenek az ügyfelek számára érzékelhető szolgáltatás kimaradást, csak és kizárólag kritikus esetben tapasztalhatnak a UPC Magyarország által végzett karbantartási munkák során 30-60 perces leállásokat a rendszerek frissítéséig.
A UPC Magyarország felkészült a jelenleg tapasztalható, jelentősen megnövekedett hálózati forgalomra, biztosítja ügyfelei számára a szükséges feltételeket ahhoz, hogy otthonról dolgozhassanak, tanulhassanak és szórakozhassanak a következő időszakban."