Új szolgáltatás bevezetésére készülhet a Lidl
Új szolgáltatás bevezetésére készülhet a Lidl

A Lidl Magyarország vizsgálja az online vásárlás bevezetésének lehetőségét a jövőre vonatkozóan – írta a vg.hu kérdésére a bolthálózat. A gazdasági lap arról kérdezte a diszkontáruházláncot, hogy miért nem érhető el a Lidlnél a házhoz szállítás, és a jövőben tervezik-e a szolgáltatás elindítását.
A portál kérdésére ennél konkrétabbat nem árultak el, így azt sem, hogy mikor lehet esedékes az említett vizsgálat eredménye. A vg.hu megjegyzi, hogy ez a kommunikáció lényeges változást jelent az eddigiekhez képest, és azt valószínűsíti, hogy záros határidőn belül elérhető lesz a házhoz szállítás a Lidlnél.
A kiskereskedelmi lánc honlapján egyelőre az olvasható, hogy termékeiket áruházaikban, személyesen lehet megvásárolni, házhoz szállítási szolgáltatásuk nincsen.