Igényes, letisztult és célorientált: ilyen egy profi céges weboldal!Igényes, letisztult és célorientált: ilyen egy profi céges weboldal!
Sőt, ma már rengeteg cég van, akik csak ott működik. Akinek nincs egy ilyen saját felülete, az akár sokat is veszíthet, méghozzá önhibáján kívül. Mutatjuk is, hogy mire gondolunk.
Profi weboldalt szeretnénk? Forduljunk szakemberhez!
Aki komolyan veszi magát, és azt szeretné, hogy a vásárlói is így tegyenek, annak szüksége lesz egy kiváló céges weboldalra. Márpedig ehhez szükség lesz a megfelelő szakemberekre, akiket például itt megtalálunk: http://www.itnav.hu/weboldalkeszites.
Mi magunk is készíthetünk egy "összekattintós" oldalt, de az sem minőségben, sem gyorsaságban, és legfőképp biztonságban, funkcionalitásban nem lesz olyan, mint amilyet szeretnénk, amilyenre szükségünk lenne.
Márpedig kifejezetten fontos az első benyomás, a könnyű kezelhetőség, és persze a célorientált felépítés.
Mit jelent az, hogy célorientált egy weboldal?
Ez azt szeretné, hogy úgy van felépítve és kialakítva, hogy minden egyes része a céges céljaink elérését támogassa.
Ha mi azt akarjuk, hogy e-mailen keresztül elérjük az érdeklődőket például akciókkal, akkor legyen lehetőség hírlevélre való feliratkozásra. Ha azt akarjuk, hogy a szolgáltatásunk igénybevételéhez először is megadjanak pár adatok magukról a B2B ügyfeleink, akkor legyen ehhez egy megfelelő űrlap beépítve. Ha pedig az online vásárlások számát és összértékét szeretnénk, minél jobban megnövelni, akkor ezt kell támogatnia az oldal egy webáruház modullal például.
A lényeg, hogy bármit is szeretnénk elérni, annak megfelelően, azt támogatva legyen felépítve az oldalunk.
A saját weboldal meg is mentheti a cégünket!
Amikor egy vállalkozás teljesen a közösségi média felületeire hagyatkozik, mondván ott vannak a követői, akkor nagy hibát követ el. Ezzel ugyanis 100%-os függőséget alakít ki ezen platformok tulajdonosai felé.
Márpedig, ha ők úgy döntenek, hogy "felmondják a bérletünket", akkor azonnal az utcára kerülünk, mivel egyik pillanatról a másikra le tudják állítani az oldalainkat és csoportjainkat. És volt-nincs követőtábor.
Ezt meg tudjuk előzni azzal, ha van egy saját weboldalunk, ahol gyűjtjük az ügyfeleket és érdeklődőket például hírlevél feliratkozással. Persze melósabb a kettőt együtt végezni, de abszolút megéri, ha beüt a krach. Ilyenkor ugyanis nem kell nulláról újra kezdenünk, mert lesz egy listánk a leghűségesebb követőinkről, akiket meg tudunk keresni egy üzenettel, amiben leírjuk mi történt, és hogy merre tovább.
Nehogy lemaradjunk!
Minden cégnek kötelezővé kellene tenni a saját vállalati weboldalt. Ezek ma már annyira alpnak számítanak, hogy bizalomromboló, ha valakinek nincs.
A fentiekből jól látható, hogy mennyire fontos, hogy rendelkezzünk egy profin felépített, minőségi weboldallal. Ha még nincs, rendeljük meg egy szakembertől! Nehogy lemaradjunk!