3 évnél régebbi cikk

Miért jó az online számlafizetés?
·Életmódpénz·Utolsó frissítés: undefined
Fehérvár Médiacentrum fotója
SZÉPHŐ
Miért jó az online számlafizetés?
·Életmódpénz·Utolsó frissítés: undefined

Mint arról már korábban beszámoltunk, a SZÉPHŐ-nél több lehetőség is van arra, hogy elkerüljük az időigényes sorban állást, csökkentsük a közlekedéssel járó költségeket és az egészségügyi kockázatokat számlánk befizetésekor.

Mint az alábbi beszámolókból is kiderül, online díjfizetés egyre népszerűbb. 

Lehner Zsolt, Székesfehérvár alpolgármestere igyekszik jó példával elöl járni a fehérváriak számára, ezért is váltott elsők között az online számlafizetésre. 

„Szívesen osztom meg a pozitív tapasztalataimat ezzel kapcsolatban, és nagyon örülök, hogy a SZÉPHŐ, mint a város tulajdonában álló cég él ezzel a lehetőséggel és felkínálja a városlakóknak az online fizetési lehetőséget – fogalmazott.  - Több okból is váltottam szívesen az online díjfizetésre. Egyrészt megnyugtató, hogy ezzel tudatosan teszek a klímavédelemért. Hiszen ha nem fogyasztunk annyi papírt – legyen az újrahasznosított vagy fehér – kevesebb fát kell kivágni. 

A másik ok a sorbanállás elkerülése. A pandémiás helyzet miatt is nyitottabb lettem a digitális megoldásokra, melyek mára beépültek a mindennapjaimba. Kényelmes, hogy a számláimat a Díjnet fiókomon keresztül Bankkártyával vagy csoportos beszedési megbízással ki tudom egyenlíteni. Tetszik a szolgáltatás rugalmassága, hogy megválaszthatom a díjfizetés időpontját a fizetési határidőig.” 

Az alpolgármester hozzátette: mindenkit arra biztatok, hogy próbálja ki, hiszen nem jár semmiféle elkötelezettséggel, ha mégsem kényelmes valakinek ez a fajta ügyintézés.

Kapcsolódó
Csekkes fizetés helyett a kényelemes, gyors és biztonságos elektronikus befizetést javasolja a Széphő Zrt.

Több lehetőség is van arra, hogy elkerüljük az időigényes sorban állást, csökkentsük a közlekedéssel járó költségeket és az egészségügyi kockázatokat számlánk befizetésekor.

Samu Miklós, a Polgármesteri Hivatal irodavezetője szerint a 21. század felpörgött világában elengedhetetlen a gyorsaság, az átláthatóság és az ügyintézések egyszerű, gördülékeny nyomon követése. Ma már olyan időket élünk, amikor programjainkat, vásárlásainkat is az okostelefonunkon keresztül intézzük – természetesen a sorból nem maradhat ki az elektronikus ügyintézés, különös tekintettel a csekkek elektronikus úton történő befizetése sem. 

Tekintettel arra, hogy minden feltétel adott SZÉPHŐ Zrt. elektronikus felületén a kényelmes és biztonságos ügyintézésre, családommal szintén áttértünk az online felületen történő fizetésre. A folyamat lényegében sokkal egyszerűbb és praktikusabb, mint a csekkes fizetési mód, mivel bárhol képes vagyok aktuális számláimat befizetni az okostelefonom keresztül – mondta.  - Az áttekinthetőség szintén sokat számított a váltásban, ugyanis a klasszikus, papíralapon történő befizetés esetén szinte elveszett az ember a papírokban. Az elektronikus ügyintézésnek köszönhetően szerencsére ez a probléma már a múlté. Az online felületen történő ügyintézéssel ráadásul a környezetet is kímélni tudjuk. Összességében tehát nagyon elégedett vagyok az online fizetési szolgálatatással, amely nagy könnyebbséget hozott a mindennapok ügyintézésében.” 

Kiss Júlia egy palotavárosi panel lakójaként már több mint egy évtizede a SZÉPHŐ ügyfele. „Bevallom, régen kifejezettem szerettem sorban állni a sárga csekkekkel a postán, egyszerűen jól esett a tudat, hogy van saját lakásom, és ilyen fontos, „felnőtt” elintéznivalóim vannak. Egy idő után persze ennek is elmúlt a varázsa, és nagy örömmel fogadtam az online számlafizetés lehetőségét. Amióta kisgyermekes anya vagyok, jelentősen megkönnyíti az életemet, hogy a reggeli kávé mellett ülve be tudom fizetni a számlát, mielőtt még a család felébredne."

Legnépszerűbb
Fehérvári hasznos infók