A szoláriumozó vendégek elvárásai stúdiónkkal szemben
Fehérvár Médiacentrum fotója
hollandimpex.hu
A szoláriumozó vendégek elvárásai stúdiónkkal szemben

Az emberek csak olyan helyre járnak vissza szoláriumozni, ahol jól érzik magukat. A szolgáltatók körében pedig óriási a verseny, hiszen mindenki magának akarja a vendégeket. Az üzleti életben aranyszabály, hogy képes legyél a vevők fejével gondolkodni, másképpen semmi nem megy majd úgy, ahogy szeretnéd.

De mire vágynak a leendő vendégek, és mire kell figyelnünk szolgáltatóként? A következő cikkben ezekre a kérdésekre keressük a választ. 

Mi kell a vevőnek?

Azt hiszem, minden szoláriumstúdió igyekszik valami olyat adni az ügyfeleinek, amit a versenytársaktól nem kap meg. Egyértelmű tehát, hogyha piacra dobnak egy újabb, esetleg gyorsabban barnító csövet, akkor a szolizók arra rögtön lecsapnak. Ezért érdemes követni az újításokat és haladni a technikával, amiben a Hollandimpex KFT szoláriumgép kínálata is segíthet nekünk. Ne feledd, hogy minden beruházás megtérül egyszer!

Persze az alapkínálat mellett szükség van olyan kiegészítő termékekre is, amelyek fokozzák a szoláriumozás élményét. Rendkívül praktikus tud lenni, ha a vendégeknek nem kell még több helyre rohangálni azért, hogy beszerezzék a hozzáillő szoláriumkrémet és más kellékeket. Ha nálunk mindent megtalálnak, amit keresnek, az ugyancsak plusz pont.

Legyünk tájékozottak!

Általában rengeteg kérdése van az ügyfeleknek, s ez különösen a kezdő szolizókra igaz. Ilyenkor fontos számukra, hogy alaposan informáljuk és hasznos tanácsokkal lássuk el őket.

Kérdezhetnek a krémekről, kozmetikumokról vagy arról, hogy mennyi ideig tart nekik a barnulás, milyen cső illik a bőrtípusukhoz. Ha a személyzetnek fogalma sincs ezekről és ők is tanácstalanok, akkor oda a bizalom. Hogyan éreznék így magukat biztos kezekben a vendégek? Mindig olyan munkaerő álljon a rendelkezésükre, akik magabiztosan válaszolnak valamennyi kérdésre. 

A visszatérő vendégek megtartásában a törzsvásárlói rendszerek kialakítása lehet segítségünkre. Ezen rendszeren belül számos kedvezményt biztosíthatunk számukra és hosszú távon a vásárlói elköteleződés miatt sem kell aggódnunk. Ráadásul jobb, ha tudjuk, mindenki szereti a különleges bánásmódot!

Higiénia és minőség

Valószínűleg te sem szívesen vetkőznél le olyan helyen, ahol láthatóan valamennyi eszközt, berendezést belepi a kosz. A szoláriumstúdiókban fontos a rendszeres takarítás és fertőtlenítés, ugyanis az ilyen jellegű problémák miatt világgá szaladnak az emberek. 

A legversenyképesebb szalonok egyik nyílt titka az, hogy minden “ragyog” náluk, így szívesen látogatják azokat az emberek. Ne is álmodjunk nagy forgalomról, ha nem vesszük komolyan a higiéniával kapcsolatos tennivalókat!

A szolizni vágyó vendégek tehát nagy elvárásokkal érkeznek, csak akkor felelhetünk meg ezeknek, ha mindent megteszünk a kényelmük érdekében, elvégre róluk szól az egész.

Legnépszerűbb
Fehérvári hasznos infók
Hasonló cikkek