Ezért tökéletes eszköz a figyelemfelkeltésre a kartonfiguraEzért tökéletes eszköz a figyelemfelkeltésre a kartonfigura
A Printing kartonfigura tekintetében verhetetlen: így olyan figyelemfelkeltő kellékkel bővülhet a megjelenésünk, ami egészen biztos, hogy emlékezetes. Így két legyet is üthetünk egy csapásra, mert az érdeklődők fókuszát is elnyerjük és biztosan emlékezni fognak a márkára.
Ez a két dolog minden szempontból ellenállhatatlanná teszi ezt a megoldást, ami ráadásul nem is jelent olyan megterhelő kiadást, mint a marketinganyagok általában. Már csak az a kérdés, hogyan érdemes használni a kartonfigurát, és miért olyan értékes a marketingstratégiában.
A különlegesség varázsa
A vizuális megjelenés olyan formáját jelenti a kartonfigura, ami nem mondható szokványosnak, ezért sokkal inkább képes kiemelni egy vállalkozást a konkurencia zajából. Ez pedig kifejezetten nagy versenyelőnyt adhat, amivel könnyedén megelőzhetjük a vetélytársakat.
Nem mindennapi látvány, ami azt is magában hordozza, hogy az, aki ilyen "hirdetést" választott, nem lehet hétköznapi. A kíváncsiságot is sokkal hatékonyabban lehet vele erősíteni, mert a hagyományos szórólap hagyományos szolgáltatást takarhat.
Minden megoldás, ami egy kicsit is eltér a megszokottól, már annyira különlegesnek számít, hogy hatékonyabban lehet használni. Ez persze nem kicsinyíti le a többi marketingeszközt, csak sokkal nagyobb figyelmet ad a márkának.
Hogyan érdemes használni a kartonfigurákat?
Stratégiai szempontból lényeges, hogy hova kerül a figura, mert minden olyan hirdetési lehetőség, amely el van rejtve a szemek elől, hatástalannak bizonyul akkor is, ha az a világ legjobb promóciója.
Így gondoljunk erre úgy, hogy nagy forgalmú helyen legyen, ahol sokkal nagyobb eséllyel fordulhat meg a célközönségünk. Fontos lépés az is, ha olyan változatot rendelünk a nyomdából, ahol van egy lyuk az emberek arcának, amivel a szelfire és a fotóra is van lehetőség.
Így pillanatok alatt elterjedhet a közösségi felületeken a márkanév. Lényeges dolog, hogy a kartonfigura csak addig lesz különleges, amíg nem válik átlagossá. Ennek értelmében ne legyen kint az év 365 napján, mert az már megszokottá fogja tenni. Álljon a bejárat előtt csak promóciós jelleggel, amíg a kampány tart.
Marketing szempontjából miért jó?
Már több oldalról is érintettük ezt a témakört, de hasznos tulajdonsága az is, hogy meglehetősen költséghatékony, azaz a marketingeszközök tárházában azon kevesek egyike, ami esetén nem kell hatalmas kiadásokra készülni.
Készülhet dekorációként is, de jellemzően kampányidőszakban van igazán jelentősége, amikor egy meghatározott üzenetet kell közvetíteni a célközönségünk felé.
Már a stratégiai tervezésnél is jó ötlet lehet gondolni erre, mert nem kerül sokba, cserébe viszont kiváló eleme a promóciónak, kellő figyelmet irányíthat a márka felé, ami láthatóvá teszi a legnagyobb "zajban" is.