Személyesen is lehet ügyet intézni az E.ON és az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfélszolgálati irodáiban péntektőlSzemélyesen is lehet ügyet intézni az E.ON és az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfélszolgálati irodáiban péntektől
Április 9-től a szükséges óvintézkedések biztosítása mellett újra nyitnak az E.ON Hungária Csoport és az ELMŰ-ÉMÁSZ személyes ügyfélszolgálati irodái. Az energiacég ugyanakkor felhívja ügyfelei figyelmét, hogy továbbra is érdemes a digitális ügyfélcsatornákat, azaz az online, telefonos és videós ügyfélszolgálatot igénybe venni, hiszen ezeken keresztül minden ügy teljes körűen, kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan elintézhető.
A személyes ügyfélszolgálatok online időpontfoglalással látogathatók.
Az ügyintézéshez az E.ON-nál időpontot foglalni ide kattintva lehet, a lefoglalt időpontról pedig SMS-ben és e-mail-ben is megerősítő értesítést kapnak az ügyfelek. Az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfélszolgálatára előzetesen időpontot foglalni ide kattintva vagy az EnergiApp mobilapplikáción lehet.
Mindkét szolgáltatónál egy időpontban csak egy ügy intézhető, és a foglalás 20 percre szól. A fennmaradó témákra a látogatást követően írásban válaszolnak a munkatársak.
Ugyanakkor mindkét energiaszolgáltató kéri az ügyfeleket, hogy ügyeiket lehetőség szerint ne személyesen, hanem telefonon vagy online intézzék egyszerűen, gyorsan és biztonságosan.