2 évnél régebbi cikk

Tudod, hogy mennyi választ el attól, hogy megelőzd a konkurenciát?
·Életmódkarrier·Utolsó frissítés: undefined
Fehérvár Médiacentrum fotója
Klikkmarketing.hu
Tudod, hogy mennyi választ el attól, hogy megelőzd a konkurenciát?
·Életmódkarrier·Utolsó frissítés: undefined

Erre a kérdésre most biztosan felkaptad a fejed, és várod a csodareceptet. Azt sajnos ugyan nem fogod itt (sem) megkapni, viszont kapsz valami olyat, aminek a segítségével te magad fogod létrehozni a csodát! 

Akárhogy térül-fordul az ember, akárhány vállalkozást követ nyomon a virtuális térben, újra és újra meggyőződik arról, hogy a magyar cégek elenyésző része használja csak ki mindazt az előnyt, amit az online tér nyújt. 

Hasonló tapasztalatokról számol be a Klikkmarketing csapata is, akik küldetésüknek tartják, hogy minden hozzájuk forduló céget ellássanak egy mentőövvel, amivel aztán már a saját felelősségük, hogy mit kezdenek.

A blog, mint mentőöv

Szerencsére ma már annyi eszköz áll a rendelkezésünkre, hogy bőven válogathatunk, hogy melyiket használjuk, de egyet már most mondunk: a blogot soha ne hagyd ki a számításból.

A blog mindennek az alapja. Blog nélkül egy cég olyan, mintha nem lenne mondanivalója, csak egy terméke, amit el akar adni. 

A rendszeres blogbejegyzésekkel közelebb hozod magad a közönséghez, fel tudsz venni egy szakértő szerepet, és kérés nélkül tudsz segítséget nyújtani a saját területeden, ami egyenes utat jelent a jövőben ahhoz, hogy a blogod olvasói téged keressenek, ha újból a tudásodra lenne szükségük.

Csak gondolj bele, te hány blogbejegyzést mentettél el magadnak, akár hobbi kertészkedésről, autóról vagy az otthonod zöldítéséről volt is szó. Légy te az, akit elmentenek maguknak az emberek!

Terjeszd az igét!

Természetesen nem azt sugalljuk, hogy értékes tartalmakat írj a fiókodnak vagy épp az internet eldugott kis szegletének, hanem épp azt mutatjuk, hogyan tudsz egy szem blogbejegyzéssel sok másik eszközt a magad oldalára állítani!

Oszd meg a blogbejegyzésedet a Facebookon, és ne elégedj meg pusztán az organikus eléréssel, pár ezer forintért már elérheted a remarketing listáidon szereplő felhasználókat, sőt akár hideg ügyfeleket is.

Küldd el hírlevélben az írásodat, és örülj, mert valószínűleg azon a héten te vagy a három közül az egyik, aki nem rásózni szeretne valamit a gyanútlan olvasóra, hanem értéket, tartalmat közvetít felé, amivel élete jobbá válik, egy problémája megoldódik, vagy pusztán csak jobban érzi magát tőle.

Ha idegen még neked ez a rendszerben gondolkodás, akkor kérd a Klikkmarketing csapatának a segítségét Klikkmarketing csapatának a segítségét, akik keretbe tudják neked foglalni a marketingedet!

Ne veszíts a lelkesedésből!

A rendszer mellett kiemelkedő jelentőségű a rendszeresség is, így ha szeretnél eredményt elérni, akkor a rendszeres, ideális esetben heti egy blogbejegyzés idővel meg fogja hozni az eredményét.

Előre szólunk, nem minden bejegyzésed lesz virális, de ha csak évi egy is azzá válik, máris többet tettél, mint a vállalkozások 80%-a, ami azt jelenti, hogy jobb és több eredményt várhatsz, mint a vállalkozások 80%-a. Azért az nem is olyan rossz eredmény, ugye?

Legnépszerűbb
Fehérvári hasznos infók
Hasonló cikkek