Igazgatási szünet lesz a Polgármesteri Hivatalban SzékesfehérváronIgazgatási szünet lesz a Polgármesteri Hivatalban Székesfehérváron
A székesfehérvári Polgármesteri Hivatal téli igazgatási szünetet tart 2022. december 22. és 2023. január 6. napja között - tájékoztatott az Önkormányzati Kommunikációs Központ. Ez idő alatt a Polgármesteri Hivatalban – beleértve a Kossuth utcai ügyfélszolgálati helyiséget is – a személyes és a telefonos ügyfélfogadás az alábbi kivételekkel szünetel:
Kizárólag telefonos kapcsolattartással:
Címregiszter ügyekben az ügyfélkapcsolatot az alábbiakban megjelölt napokon a 70/6699-262-es telefonszámon biztosítják:
- 2022. december 23. (péntek) 8.00-12.00 óráig
- 2022. december 28. (szerda) 8.00-16.00 óráig
- 2022. december 30. (péntek) 8.00-12.00 óráig
- 2023. január 4. (szerda) 8.00-16.00 óráig
- 2023. január 6. (péntek) 8.00-12.00 óráig
Általános igazgatási (állattartási, birtokvédelmi, ingatlanvagyon-értékelő és közvetítői tevékenység, közösségi együttélés alapvető szabályait sértő magatartásokkal összefüggő, növényvédelmi, társasházak törvényességi felügyeletét érintő eljárások), valamint kereskedelmi és környezetvédelmi ügyekben az ügyfélkapcsolatot az alábbiakban megjelölt napokon és telefonszámokon biztosítják:
- 2022. december 23. (péntek) 8.00-12.00 óráig – telefonszám: 70/3936-729
- 2022. december 28. (szerda) 8.00-16.00 óráig – telefonszám: 70/6699-260
- 2022. december 30. (péntek) 8.00-12.00 óráig – telefonszám: 70/6699-260
- 2023. január 4. (szerda) 8.00-16.00 óráig – telefonszám: 70/6699-083
- 2023. január 6. (péntek) 8.00-12.00 óráig – telefonszám: 70/6699-083
Szociális ügyekben az ügyfélkapcsolatot az alábbiakban megjelölt napokon a 70/6699-199-es telefonszámon biztosítják:
- 2022. december 23. (péntek) 8.00-12.00 óráig
- 2022. december 28. (szerda) 8.00-16.00 óráig
- 2022. december 30. (péntek) 8.00-12.00 óráig
- 2023. január 4. (szerda) 8.00-16.00 óráig
- 2023. január 6. (péntek) 8.00-12.00 óráig
Személyes és telefonos ügyfélkapcsolattal:
Anyakönyvi ügyekben – figyelemmel a feladatellátás sajátosságaira – az ügyfélkapcsolatot az igazgatási szünet időtartama alatt valamennyi munkanapon (hétfő, kedd, szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a 70/6699-199-es telefonszámon biztosítják.
Időpont az igazgatási szünet időtartama alatt valamennyi munkanapon (hétfő, kedd, szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a 70/6699-199-es telefonszámon, valamint az ugyfelszolgalat@pmhiv.szekesfehervar.hu elektronikus levelezési címen foglalható.
A születések és halálestek anyakönyvezése tekintetében a folyamatosság fenntartása és a zavartalan, zökkenőmentes ügymenet érdekében 2023. január 9. napjától (hétfő) 2023. január 20. napjáig (péntek) – előzetes időpontfoglalást követően – valamennyi munkanapon személyes ügyfélszolgálatot tartanak.