2 évnél régebbi cikk
Már appon is jelezhetitek a problémákat a közműszolgáltató vagy a Városgondnokság felé
Már appon is jelezhetitek a problémákat a közműszolgáltató vagy a Városgondnokság felé

Ha problémát tapasztaltok a városban, már Székesfehérvár mobil applikációján keresztül is jelezhetitek a közműszolgáltatók, a Depónia, a Városgondnokság, vagy a Polgármesteri Hivatal felé.
Az app felületén a hibabejelentés ikonra kattintva tudjátok jelezni az észrevételeiteket, a bejelentést a jobb alsó + gombra tehetitek meg.
A kategóriák között megtaláljátok a Hulladékszállítás műszaki hiba, a Távhő hiba-bejelentés, a Városgondnokság, a Fejérvíz (ivóvíz, szennyvízcsatorna, tűzcsap) és a Közlekedésszervezés kategóriákat.
Ennek kiválasztása után pontosabb leírást is adhattok a bejelentéséről, fényképet küldhettek be és ezt követően máris továbbíthatjátok kérését a probléma megoldásán dolgozó szakemberek felé - írja a szekesfehervar.hu.