1 évnél régebbi cikk

Miért hirdessünk a Facebookon?
Fehérvár Médiacentrum fotója
Pixabay/cloudlynx
Miért hirdessünk a Facebookon?

Manapság már szinte nem kérdés, hogy megéri-e hirdetnünk vállalkozóként a Facebookon. De miért van ez így, és vajon minden iparágban igaz ez a gondolat? Mai cikkünkben ennek járunk utána, így mindenképpen érdemes lesz velünk tartani.

A B2B szektorban is működik?

Sokakban felmerülhet a kérdés, hogy amikor a business-to-business (B2B) szektorban tevékenykedünk, tehát más vállalatoknak értékesítünk, akkor is megéri-e a közösségi média hirdetések alkalmazása? Azonban nem szabad elfelejteni azt, hogy ezen cégek döntéshozói minden esetben ugyanolyan emberek, mint mi magunk. 

Ugyanolyan érzéseik vannak, és egy jól megszerkesztett kreatív vagy megnyerő szöveg ugyanúgy hatásos eredményeket tud elérni. Szeretnéd ezt profi módon űzni? Kérj szakértői segítséget a SocialWingstől Facebook hirdetéskezelésben!

Sőt, arról is készült felmérés, hogy a vállalkozók vagy a döntéshozó pozícióban tevékenykedő emberek milyen gyakorisággal használják a Facebookot. Ez a szám pedig nem kevesebb, mint 74%-ra jött ki, mely egyértelműen azt mutatja, hogy egy jól célzott közösségi média hirdetéssel a vállalkozók nagy részét is el tudjuk érni. 

Mindezek tudatában tehát kijelenthetjük, hogy igenis minden szektorban jó eredményeket érhetünk el a Facebookon, persze megfelelő hirdetési beállítások mellett.

Hosszabb folyamat

Ha a B2B szektorra vagyunk specializálódva, akkor számolnunk kell azzal a ténnyel, hogy a hirdetések, illetve a tartalomgyártás csak nagyon ritka esetben fognak közvetlen eredményeket hozni. Éppen emiatt célszerű inkább úgy tekinteni erre a helyzetre, hogy így tudjuk megtenni az első lépést az értékesítési tölcsér kialakításához. 

Hiszen a B2B-ben egy értékesítési folyamat általában hosszadalmas procedúra, mire eljutunk a szerződés aláírásáig. Így a Facebook hirdetések esetében sem kell csodát várni ezen a téren.

Azonban fontos azt is szem előtt tartani, hogy ebben az ágazatban kicsit magasabb költségkeretre lesz szükségünk ahhoz, hogy értelmezhető eredményeket tudjunk elérni. Míg a B2C-ben elég lehet akár napi 1500 Ft-os büdzsé is, a B2B-ben érdemes minimum 3500-5000 Ft-os költségkerettel belevágni a hirdetésekbe. 

Így tudjuk ugyanis elérni azt, hogy kellő mennyiségű ember lássa az adott terméket vagy szolgáltatást, amit éppen értékesíteni szeretnénk. Ennek köszönhetően pedig nagyobb esélyünk lesz arra, hogy új partnereket szerezzünk.

Fontos a jó minőségű tartalom

Egy Facebook hirdetés megszerkesztésénél elengedhetetlen, hogy jó minőségben alkossuk meg mind a szöveges, mind a képi alkotóelemeket. Elkölthetjük a világ összes pénzét is, ha ezek nincsenek rendben, akkor soha nem fogunk eredményeket elérni. Ha nem vagyunk biztosak a dolgunkban, inkább kérjük szakértők segítségét!

Reméljük, most már te is látod, hogy minden iparágban elengedhetetlen, hogy a Facebook hirdetéseket is beemeljük a marketing portfóliónkba. Akár a B2C, akár a B2B iparágban tevékenykedsz, mindkét esetben tudsz sikeres lenni a közösségi médiában. Légy te is eredményes az online értékesítésben!

Legnépszerűbb
Fehérvári hasznos infók
Hasonló cikkek