4 évnél régebbi cikk

Megújult a Depónia arculata, nevet keresnek a kabalafigurának
Megújult a Depónia arculata, nevet keresnek a kabalafigurának

Új arculatot kapott a Depónia Nonprofit Kft. Megújult a honlapjuk, néhány hónapja a Facebookon is jelen vannak, új a szlogenjük és a logójuk is. A hulladékkezelő cég új kabalafigurája egy axolotl lett, aminek március végéig a gyerekek adhatnak nevet.

Gyerekkorában a többségünk tűzoltó, rendőr, katona, buszsofőr vagy éppen kukás szeretett volna lenni. Csak később jöttek az olyan szakmák, mint a bróker, ügyvéd, informatikus és hasonlók. Az igazi hősök azonban mégis csak azok, akik kitartottak a gyerekkori álom mellett és megvalósították azt - így a Depónia dolgozói is. A Depónia Nonprofit Kft. napi szinten látja el Székesfehérvár és a környező települések hulladékszállítási és hulladékkezelési feladatait. A cég most érezte úgy, hogy a korral haladva új arculatra van szüksége.

Ennek keretében gyakorlatilag teljes ráncfelvarráson esett át a hulladékkezelő valamennyi márkaeleme és a céghez tartozó felületek többsége is. A leglátványosabb az új kabalafigura lett. Bármennyire is hihetetlen, de a grafikán szereplő élőlény a valóságban is létezik: ez egy mexikói szalamandrafaj, az axolotl. A Depónia új kabalafigurája egyelőre még névtelen, de ez nem marad így sokáig: a cég január 24-től március 23-ig várja minden 3-17 éves gyerek ötletét arra, hogyan is kellene elnevezni a képen is látható vidám fickót. Az axolotl grafikáját Ring Júlia készítette. Részleteket a pályázatról a Depónia honlapján találhattok.

Ha már honlap: ezt is átalakította a cég, ahogy nagyobb hangsúlyt fektetnek a jövőben a közösségi médiára is. Ennek jegyében néhány hónapja elindították Facebook oldalukat. Mindkét felületen hamarosan látható lesz a cég új logója, mely nem szakít teljes mértékben az előzővel. A korábbi fa sziluettet megtartva, de azt tartalommal megtöltve készült el az új logó, amit szó fának neveztek el, és leginkább egy címkefelhőre hasonlít. 

A logóban már megjelenik az új szlogen is:

Közösen egy zöld úton...

A cég szándékai szerint ez jelképezi, hogy csak a lakossággal együttműködve érhetik el, hogy tisztább, élhetőbb környezetet teremtsenek.

A megújulásra azért volt szükség, mert a célkitűzések között szerepel, hogy minél több fiatalt is megszólítsanak. Így számukra (is) készítette a Depónia a Fehérvár Médiacentrummal közösen azt kisfilmet, melyben a cég munkáját mutatják be:

Borítókép: Ring Júlia
Legnépszerűbb
Fehérvári hasznos infók
Hasonló cikkek