És megdobban a szív: elkészült Székesfehérvár új imázsfilmje És megdobban a szív: elkészült Székesfehérvár új imázsfilmje
Manapság legyen szó termékről, szolgáltatásról vagy akár városról, a márkaépítés gyakorlatilag elengedhetetlen az ismertség és a kedveltség növeléséhez. Az elmúlt hónapok koronavírus-helyzetének pedig egyik nagy vesztese a turizmus volt, így talán - bár eredetileg márciusra tervezték a bemutatót - nem is lehetett volna jobban időzíteni Székesfehérvár új imázsfilmjének debütálását.
A korábbi Tele élettel szlogent az Élj! Láss! Érezz! váltotta fel, ám a cél pontosan ugyanaz: megtölteni Székesfehérvárt élettel.
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzatának és a Székesfehérvári Turisztikai Közhasznú Nonprofit Kft. gondozásában a fehérvári Absurd Reklámügynökség és az ugyancsak fehérvári Fundamentalfilms koprodukciójában elkészült közel négyperces alkotás nem rövid a maga nemében, és azt sem mondhatjuk, hogy meglepő helyekre, programokra kalauzolja el a nézőt, ám mindezt úgy teszi, hogy attól a megdobban a fehérvári szív, és vonzó célponttá teszi városunkat a nem fehérváriaknak.
Ebben a városban sokkal több van és sokkal jobb adottságai vannak, minthogy valaki csak átutazzon rajta, vagy csak elszaladjon az M7-esen mellette - emelte ki a bemutatón dr. Cser-Palkovics András polgármester.
A film pedig a két főszereplő - egyébként szintén fehérvári és az életben is egy párt alkotó fiatal a bemutatón jelentette be eljegyzését - kalandozásán keresztül mutatja be mindazt, ami vonzóvá teszi városunkat, úgy hogy azért maradjon még felfedezni való is. A forgatások 2019-ben kezdődtek, 34 helyszín, 117 szereplő és tíz hónapnyi forgatás adta az alapanyagot, majd 200 óra utómunkát követően állt össze a végleges változat.