Felhasználói elégedettségi felmérést készíttet a SZÉPHŐFelhasználói elégedettségi felmérést készíttet a SZÉPHŐ
Ezzel összefüggésben 2021. szeptember 03. napjától előreláthatólag 2021. október 31. napjáig 500 díjfizetőt fognak otthonukban személyesen felkeresni a Bellresearch Kft. (1085 Budapest, Baross utca 52.) munkatársai, hogy kitöltsenek egy kérdőívet a közvélemény-kutatáshoz kapcsolódóan.
A SZÉPHŐ Zrt. célja, hogy folyamatosan emelje a szolgáltatás színvonalát, növelve ezzel a Felhasználók elégedettségét. Ehhez nyújt segítséget ez a felmérés is.
A kérdezőbiztosok minden esetben a SZÉPHŐ Zrt. által kiállított megbízólevéllel és kérdezőbiztosi igazolvánnyal igazolják magukat, továbbá pénzt semmilyen formában nem kérhetnek vagy fogadhatnak el.
A szolgáltató ezúton kéri és köszöni a tisztelt Felhasználók szíves együttműködését a közvélemény-kutatásban.