2 évnél régebbi cikk

Felhasználói elégedettségi felmérést készíttet a SZÉPHŐ
·Hírekkutatás·Utolsó frissítés: undefined
Fehérvár Médiacentrum fotója
SZÉPHŐ ZRT.
Felhasználói elégedettségi felmérést készíttet a SZÉPHŐ
·Hírekkutatás·Utolsó frissítés: undefined

A SZÉPHŐ Zrt. tájékoztatja a tisztelt Felhasználókat, hogy a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal határozata alapján 2021-ben a nagyobb távhőszolgáltatók, így a SZÉPHŐ Zrt. is felhasználói elégedettségi felmérést készít.

Ezzel összefüggésben 2021. szeptember 03. napjától előreláthatólag 2021. október 31. napjáig 500 díjfizetőt fognak otthonukban személyesen felkeresni a Bellresearch Kft. (1085 Budapest, Baross utca 52.) munkatársai, hogy kitöltsenek egy kérdőívet a közvélemény-kutatáshoz kapcsolódóan.  

A SZÉPHŐ Zrt. célja, hogy folyamatosan emelje a szolgáltatás színvonalát, növelve ezzel a Felhasználók elégedettségét. Ehhez nyújt segítséget ez a felmérés is.

A kérdezőbiztosok minden esetben a SZÉPHŐ Zrt. által kiállított megbízólevéllel és kérdezőbiztosi igazolvánnyal igazolják magukat, továbbá pénzt semmilyen formában nem kérhetnek vagy fogadhatnak el.

A szolgáltató ezúton kéri és köszöni a tisztelt Felhasználók szíves együttműködését a közvélemény-kutatásban.

Legnépszerűbb
Fehérvári hasznos infók