A Mercure lett az év nemzetközi márkája
·Hírekelismerés·Utolsó frissítés: undefined
Fehérvár Médiacentrum fotója
Facebook/Mercure Székesfehérvár Magyar Király
A Mercure lett az év nemzetközi márkája
·Hírekelismerés·Utolsó frissítés: undefined

A hiteles és helyi inspirációkkal teli vendégélményiről világszerte elismert Mercure Hotels & Resorts szállodalánc nyerte el az Év Nemzetközi Márkája díjat az Európai Franchise Szövetség (EFF) 2025-ös európai franchise díjátadó gáláján.

A Mercure lendületes nemzetközi terjeszkedését a szállodai franchise-szektor kategóriában ismerték el. 1973-as alapítása óta a Mercure a kulturális kapcsolatok és a regionális eredetiség filozófiáját hirdeti, a környezetéhez kötődő, autentikus vendégélményt kínálva.

Az Accor portfóliójában ma a Mercure márka rendelkezik a legkiterjedtebb fejlesztési tervekkel: jelenleg világszerte több mint 210 új szállodát fejleszt, ezzel megerősítve elkötelezettségét a helyi ihletésű élmények iránt, amelyeken keresztül a vendégek betekintést kaphatnak az adott város vagy régió igazi arcába.

A Mercure a magyar piacon is aktívan jelen van: ide tartozik többek között a harmincadik születésnapjára, 2020-ra teljesen megújult, több mint négyszáz szobás Mercure Budapest Korona, az ikonikus belvárosi Mercure Budapest City Center, a Várnegyed szomszédságában található Mercure Budapest Castle Hill, a 2022-ben nyílt két kelet-magyarországi szálloda, a Mercure Tokaj és a Mercure Debrecen,

illetve 2023 óta a Mercure Székesfehérvár Magyar Király.

Az Európai Franchise Díjakat egy 18 nemzeti franchise szövetségből álló zsűri ítéli oda, akik a korábbi versenyek győzteseit képviselik. Az Év Nemzetközi Márkája díj mellett az éves díjátadó más kategóriákban - mint például az Év Franchise-vevője, az Év Franchise-tulajdonosa, a Felemelkedő Franchise Márka és a Franchise Hall of Fame Díj - is osztanak elismeréseket.

Az Európai Franchise Szövetség az egész kontinenst képviseli - az eseményen Németországból, Finnországból, Spanyolországból, az Egyesült Királyságból, Belgiumból, Hollandiából, Franciaországból, Horvátországból, Magyarországról, Svédországból, Norvégiából, Szlovákiából, Portugáliából, Olaszországból, Görögországból, Szerbiából és Észak-Macedóniából érkező tagok vettek részt. A Szövetség több mint 3000 franchise-koncepcióhoz kapcsolódó mintegy 500 ezer hotelben, több mint hárommillió, franchise-vállalkozásban dolgozó szakember munkáját támogatja.

Legnépszerűbb
Fehérvári hasznos infók
Hasonló cikkek