Jelentősen csökkentette több termék árát az AldiJelentősen csökkentette több termék árát az Aldi
A nemzetközi tej- és beszerzési piacon az utóbbi napokban kialakult árcsökkenésre reagálva, az Aldi Magyarország a mai naptól jelentősen, 20 százalékkal csökkenti a kínálatában a legkeresettebb vajak árát. Az alacsonyabb árak a nemzetközi és a magyar forrásból érkező vajak esetében egyaránt érvényesülnek és nem akciós, hanem tartósan alacsony árak lesznek, írja közleményében az Aldi.
Az utóbbi napokban jelentős változás ment végbe a nemzetközi tejpiacon. A nagyobb mennyiségben előállított nyerstej miatt egyrészt megnőtt a kínálat, ami a nyerstej árának csökkenéséhez vezetett. Másrészt januárban számos beszállítói szerződés lejárt. Az ALDI Magyarország alacsonyabb beszerzési árakat ért el, ezért a mai naptól jelentősen, 20 százalékkal csökkentette a két legnépszerűbb, nemzetközi beszerzésű, 82 százalékos Desira és Milfina saját márkás vaj árát, így ezek 1199 forint helyett ezentúl 959 forintba kerülnek.
Ugyancsak csökkentette az áruházlánc a magyar beszerzésű, 60 százalékos zsírtartalmú, 100 grammos saját márkás Kokárdás vaj árát, ami 479 forint helyett mostantól 383 forintba kerül. Ez a három népszerű saját márkás ALDI-termék adja az áruházlánc teljes vajforgalmának több mint felét, így a vásárlók a legkedveltebb vajakat a mai naptól már valamennyi ALDI-üzletben jelentősen olcsóbban tudják beszerezni, teszik hozzá.
„Az ALDI elkötelezett a magyar fogyasztók minőségi termékekkel történő kiszolgálása és az alacsony árak iránt, amelyek segítséget nyújtanak a magyar családok számára a hétköznapok során. Leginkább azzal segítjük vásárlóink spórolási törekvéseit, ha – a korábbi ígéretünknek megfelelően – ahol és amint lehet csökkentjük az árainkat. A legnépszerűbb saját márkás vajaink árát a mai naptól 20 százalékkal csökkentjük, ami nem egyszeri akció, hanem tartós árcsökkentés és az alacsonyabb beszerzési árelőnyünket azonnal továbbadjuk vásárlóinknak. Keressük a lehetőséget, hogy még több magyar és nemzetközi vajtermék esetében lejjebb vigyük az árakat. Bízom abban, hogy a vajárak csökkenése csupán a kezdet, és a tejtermékek, illetve általában az élelmiszerek esetében további árcsökkentéssel tudjuk támogatni a fogyasztókat” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.