Igazgatási szünet lesz a Polgármesteri Hivatalban december 22. és január 4. között
Igazgatási szünet lesz a Polgármesteri Hivatalban december 22. és január 4. között
Igazgatási szünet lesz a Polgármesteri Hivatalban december 22. és január 4. közöttDecember 22. (hétfő) és december 23. (kedd) napján a személyes ügyfélfogadás kizárólag a Kossuth utcai ügyfélszolgálaton, 8.00 óra és 12.00 óra között történik. Előzetesen munkanapokon a (22) 537-200-as telefonszámon lehet időpontot foglalni 2025 december 24. és 2026. január 4. között a Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás szünetel.
A rendkívüli és halaszthatatlan közfeladatok ellátása érdekében munkanapokon
december 22. (hétfő) 13.00-16.00 óráig
december 23. (kedd) 13.00-16.00 óráig
december 29. (hétfő) 8.00-12.00 óráig
december 30. (kedd) 13.00-16.00 óráig
december 31. (szerda) 8.00-16.00 óráig
az alábbi ügyekben telefonos ügyeleti elérhetőséget biztosítanak:
- központi címregiszter ügyekben a 70/6699-009-es telefonszámon,
- „általános igazgatási” (állattartási, birtokvédelmi, ingatlanvagyon-értékelő és közvetítői tevékenység, közösségi együttélés alapvető szabályait sértő magatartásokkal összefüggő, növényvédelmi, társasházak törvényességi felügyeletét érintő eljárások), valamint kereskedelmi és környezetvédelmi hatósági ügyekben a 70/6699-035-ös telefonszámon,
- szociális ügyekben a 70/6699-199-es telefonszámon,
- anyakönyvi ügyekben a 70/6699-082-es telefonszámon.
A születések és halálesetek anyakönyvezése tekintetében a folyamatosság fenntartása és a zavartalan, zökkenőmentes ügymenet érdekében 2026. január 5. napjától (hétfő) 2026. január 9. napjáig (péntek) – előzetes időpontfoglalást követően – valamennyi munkanapon személyes ügyfélszolgálatot tartanak a Hivatalban. Időpontot foglalni 2025. december 22. és 2026. január 4. közötti időszakban a fent megjelölt munkanapokon és időtartamban a 70/6699-082-es telefonszámon lehet.



