Megújult a Széphő internetes ügyfélszolgálataMegújult a Széphő internetes ügyfélszolgálata
Szauter Ákos, a cég vezérigazgatója elmondta: „Már akkor elkezdtünk abban gondolkodni, hogy egy új ügyfélszolgálati rendszerrel indítunk, amelynek a segítségével a kedves ügyfelek akár otthon a karosszékből is tudják az ügyeket intézni, egyáltalán nem szükséges bejönni.
Ennek folyományaképpen az ősszel a közös képviselőknek ezt a felületet megnyitottuk, illetve most február 15-től minden ügyfelünk számára elérhető ez a rendszer.”
Az új felület könnyen átlátható, az ügyek egyszerűen intézhetőek használatával.
Lehetőség van többek között, hogy az adásvétel, bérlőváltozás, díjfizető változás, elektronikus számla igénylés, igazolások, számlamásolatok kérése, mérőórák bejelentése, hibabejelentés témakörben intézze a lakosság az ügyeit.
A rendszer alkalmas üzenetváltásra, rajta keresztül hiánypótlás is benyújtható, a kialakított banki fizetési csatorna pedig az OTP SimplePay által kínál lehetőséget a számlák rendezésére. Lehet hibabejelentést is tenni, ugyanakkor a közös képviselők és fűtési megbízottak a fűtési idénynek megfelelően indíthatnak és le is állíthatnak fűtést, továbbá megrendelhetik az általuk kezelt házak fűtési rendszereinek ürítését, töltését.
A regisztrációhoz négy adat: díjfizető-azonosító, felhasználásihely-azonosító, teljes név és e-mail-cím szükséges.
Regisztrálni az a felhasználó tud, akit a SZÉPHŐ Zrt. ügyfélszolgálata már egy előző ügyintézés kapcsán azonosított. Amennyiben a regisztrációs folyamat során a beírt e-mail-címet a rendszer elfogadta, úgy Önt már azonosított ügyfélként tartjuk nyilván.
A regisztrációhoz szükséges adategyeztetés megtehető telefonos úton a 22/541-300-as telefonszámon.
Viszont továbbra is csak személyesen (amint a járványhelyzet engedi) intézhető az öröklés, vagy a részletfizetés.