Változik november 8-tól a Fejérvíz személyes ügyfélszogálatának rendjeVáltozik november 8-tól a Fejérvíz személyes ügyfélszogálatának rendje
Változik a Fejérvíz Zrt. személyes ügyfélszolgálata igénybe vételének rendje: 2021. november 8-tól csak időpontfoglalást követően fogadják az ügyfeleket!
Időpontot telefonon vagy a honlapjukon keresztül is lehet foglalni.
Az ügyfelektől továbbá azt kérik, hogy a foglalt időpontra pontosan érkezzenek, és az ügyféltér előtt kijelölt helyen várakozzanak, míg szólítják őket, vagy az előző ügyfél távozik.
Székesfehérvári ügyfélszolgálataik esetében húzzunk sorszámot, és a kijelölt helyen várjuk meg, míg az ügyfélhívón megjelenik az adott sorszám. Lehetőség szerint kísérő nélkül, egyedül intézzük ügyeinket!
Az ügyintézés ideje alatt az ügyféltérben a szájmaszk viselete kötelező!
Az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ablaknál működik az ügyfélfogadás. Kérik, hogy az érkezők használják a kihelyezett, érintésmentes kézfertőtlenítőket.
Amennyiben valaki nem előzetesen foglalt időpontra érkezik, sajnos nem tudják fogadni.
Székesfehérváron az ügyintézés munkanapokon, hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 7.30-14.30, szerdai napokon 7.30-20.00 óra között történik.
Bicskei, ercsi, szabadbattyáni, móri és sárbogárdi ügyfélszolgálataikon a személyes ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással, keddi napokon 7.30-14.30 -ig, szerdai napokon 7.30-18.00 óra között lehetséges.
Telefonos ügyintézés ezeken az ügyfélszolgálatokon hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 7.30-14.30-ig, szerdai napokon 7.30-18.00 óráig.
Javasolják, hogy aki teheti, vegye igénybe elektronikus ügyfélszolgálatukat, ahol a legtöbb ügytípust otthonról, online vagy telefonon is elintézheti.
Ügyfélszolgálataik telefonos elérhetőségein telefonos elérhetőségein, vagy e-mailben is lehetőség van a legtöbb ügytípus ügyintézésére.
Honlap: www.fejerviz.hu
E-mail cím: ugyfelszolgalat@fejerviz.hu