5 hónapnál régebbi cikk

Reklamáció, konténerrendelés, lomtalanítás, ingyenes karton- és fóliajárat – hogyan intézzük a Depóniánál?
·ZöldDepónia·Utolsó frissítés: undefined
Fehérvár Médiacentrum fotója
PB
Reklamáció, konténerrendelés, lomtalanítás, ingyenes karton- és fóliajárat – hogyan intézzük a Depóniánál?
·ZöldDepónia·Utolsó frissítés: undefined

Nem vitték el szállítási napon a szemetet vagy lomtalanítást szeretnénk kérni – néhány olyan kérdés, ami előfordulhat a hétköznapokban, és amiben a Depónia ügyfélszolgálata kínál megoldást. De merre induljunk?

Nincs olyan, hogy soha nem kerül porszem a gépezetbe, de természetesen nemcsak reklamáció miatt kereshetjük a Depónia ügyfélszolgálatát. Van, hogy éppen plusz szolgáltatást szeretnénk igényelni, vagy a legközelebbi hulladékgyűjtő-szigetet keressük.

Hogy mikor, honnan érdemes információt kérni, merre induljunk a kérdéseinkkel, összegyűjtöttük egy helyre.

Számla, illetve egyéb szerződéssel kapcsolatos reklamáció esetén hova lehet fordulni?

Bár a koronavírus-járvány miatt talán célszerűbb nem személyesen intézni az ügyeket, ám ha ehhez az úthoz ragaszkodunk, akkor a Depónia Nonprofit Kft. illetékességi terültén 10 helyen tehetjük ezt meg.

Szinte minden ügyet, így a számlával és szerződéssel kapcsolatos legtöbb dolgot telefonon is tudjuk intézni: a 06-22/507-419 központi telefonszámon, ahol a 0-ás gomb után az 1-es gombot kell megnyomni. A részletes menürendszert ide kattintva tudjuk megnézni.

Ha jobban szeretünk írásban kommunikálni, akkor arra is van lehetőség: 8000 Székesfehérvár, Sörház tér 3. postacímre vagy az ugyfel@deponia.hu e-mail címre írhatunk, illetve választhatjuk a Depónia Online Ügyfélszolgálatát is.

Szállítási reklamáció, edénytörés miatt merre induljunk?

Szabálytalanul parkoló autó, baleset vagy időjárás – csak néhány olyan kiszámíthatatlan helyzet, aminek a végeredménye, hogy a szállítási nap ellenére is a kukánkban marad a szemét.

Ebben az esetben a leggyorsabban a központi, 06-22/507-419-es telefonszámon tudjuk jelezni a problémát, de írhatunk is a 8000 Székesfehérvár, Sörház tér 3. postacímre, illetve a szallitas@deponia.hu e-mail címre, vagy az Online Ügyfélszolgálaton keresztül.

Kapcsolódó
Nem vitte el a szemetet a Depónia - mi történhetett?

Van, hogy hiába készítjük ki a kukát időben a szemétszállítási napra, végül mégsem viszi el a hulladékot a Depónia. Ez nagyon gyakran nem a szolgáltató hibája, de akkor mi történhet?

Amennyiben edénytörés esete forog fenn, és a sérülés egyértelműen a hulladékürítés/szállítás eredménye, úgy érdemes minél hamarabb jelezni ezt a Depóniának. 

A telefonos ügyintézésen túl több platformon, így személyesen és az online ügyfélszolgálaton keresztül, vagy a műszaki ügyfélszolgálatnak e-mailben a szallitas@deponia.hu címen is bejelenthetjük a problémánkat.

Kapcsolódó
Törött lett a kukám, mit kell tenni Székesfehérváron és a Depónia szolgáltatási területén?

Sajnos előfordul, hogy a hulladékgyűjtő edény megsérül, eltörik ürítés közben. De mit kell tenni ilyen esetben Székesfehérváron és a Depónia szolgáltatási területén?

Konténerrendelés esetén mi a teendő?

Építkezés és lakás-, házfelújítás alatt keletkező nagy mennyiségű sitt kezelése nem egyszerű, meghaladja a sima szemétszállítás kérdését.

Amennyiben konténert szeretnénk rendelni, úgy a Depónia szerződéses partnereitől a 06-22/511-314, illetve 06-30/530-2061 telefonszámon, vagy pedig a kontener@deponia.hu e-mail címen tehetjük meg a szállítást megelőző munkanapon 14.00 óráig adategyeztetés mellett.

Eseti konténerrendeléssel kapcsolatban további információt a Continus Nova Kft. honlapján találunk.

Kapcsolódó
Hogyan a legolcsóbb a sittet elszállíttatni Székesfehérváron?

Utánanéztünk, hogy hol, mennyibe kerül a sittszállítás Székesfehérváron, és hogy a legolcsóbb eltüntetni azt.

Lomtalanítást hogyan és mikor kérhetünk?

Évente egy alkalommal kérhetünk eseti, házhoz menő lomtalanítást a Depónia illetékességi területén minden év január 02. - szeptember 30. között. A mennyiség legfeljebb 3 köbméter lehet, és a szolgáltatást megrendelni levélben a 8000 Székesfehérvár, Sörház tér 3. szám alatti postacímen, a +36-22/507-419 központi telefonszámon a 4-es menüpont alatt, vagy az ugyfel@deponia.hu email-címen tudjuk.

További részleteket, illetve az elszállíttatható lom jellegéről a Hulladékszállítás/Lakossági ügyfelek, illetve a Lomtalanítás menüpont alatt tájékozódhatunk.

Hogyan lehet az ingyenes karton-és fóliajáratot igénybevenni cégek számára?

A Depónia szolgáltatását igénybe vevő cégeknek van lehetőségük ingyenes karton- és fóliajáratot igénybe venniük. Ezt az igényt írásban kell jelezni a 8000 Székesfehérvár, Sörház tér 3. postacímre, illetve a kontener@deponia.hu e-mail címre.

Igénylés esetén meg kell adni a várható mennyiséget, igényelt szállítási gyakoriságot is.

Hol találok szelektív gyűjtőszigetet?

Székesfehérvár 33 pontján van a Depóniának szelektívhulladékgyűjtő-szigete, ebből 22 helyszínen már lehetővé tették a lakossági használt sütőolaj leadását is. A hulladékgyűjtő szigetek listáját a szolgáltató honlapján a Szelektív hulladék/Szelektív szigetek menüpontnál vagy ide kattintva lehet letölteni, a sütőolaj leadására alkalmas gyűjtőpontokat pedig a ide kattintva tudjuk letölteni.

Kapcsolódó
A Depónia 22 gyűjtőpontjára vihetjük a használt étolajat Székesfehérváron

November közepétől a Depónia Nonprofit Kft. a szelektív hulladékgyűjtő pontokon lehetővé teszi a lakossági használt sütőolaj leadását is.

Legnépszerűbb
Fehérvári hasznos infók
Hasonló cikkek